VEREX, s.r.o.
Tišnovská 305, 664 34 Kuřim
IČO: 27723071
DIČ: CZ27723071

Provozní doba:
Po - Pá 7:00 - 17:00 hod

Kontaktní tel. čísla:
543 213 904,
774 665 353

E-Mail: maloobchod [at] verex [dot] cz

Nabízíme pneumatiky, alu kola a disky k okamžitému odběru v Brně, k okamžitému dodání máme skladem mnoho pneu za extrémně nízké ceny nabízíme tisíce pneu, pneumatiky i kola Vám doručíme po celé ČR prodáváme nové značkové pneumatiky s tříletou zárukou pro osobní kontakt a odběr pneumatik můžete navštívit náši „kamennou“ prodejnu na adrese VEREX, s.r.o., Tišnovská 305, Kuřim. “

Každý den upravujeme ceny pneu tak, abychom nabízeli vždy nejlevnější pneu nejen v Brně a okolí. Pneumatiky i alu kola a plechové kola mají uvedené ceny. Prodáváme také značkové kvalitní disky, elektrony i plechové kola

Dunlop Moto2 Náhled: Motegi Japonská AirAsia Grand Prix ( Round 14/17 )

12.10.2012

moto-pneu-uvod dunlop-motopneu-2 linka-moto-pneu

Dunlop Moto2 Náhled: Motegi Japonská AirAsia Grand Prix (Round 14/17) 14.10.2012

Dunlop bere měkčí přední strany Motegi

Dunlop pneumatiky Moto2 jsou v přední části 14. kola Mistrovství světa v japonské AirAsia Grand Prix, který se pojede v Twin Ring Motegi 12-14 října, kde bude použita nová sloučenina přední pneumatiky 717 a 345 dána do aktivní služby.

Stop Start

Motegi je "stop-start" okruh bez rychlých zatáček a významných bočních zatížení. To znamená, že mechanická pneumatika je zejména vyzkoušena v průběhu těchto 4.8km, 14 kola. Rovná část je 762 m dlouhá, okamžik nástupu do zatáčky je významnou zátěží. Okruh je umístěn nedaleko přírodní krásy části Severního Kanta. Okruh je složen z 4,8 km silniční části a 2,4 km oválného okruhu. Byl postaven Hondou jako konečné testovací zařízení v srpnu 1997. Silniční okruh se stal domovem pro MotoGP v roce 2000.

moto-pneu-4moto-pneu-5moto-pneu-12

Opanovat

Dunlop rozpoutá skupiny D Grip použitím kombinace z 4886 3838 sloučenin pro vysokou stabilitu mechanické přilnavosti potřeb Motegi. 4886 střední sloučenina byla představena koncem sezony 2011 s dobrými výsledky. Má schopnost dát jezdci dobrou výchozí přilnavost a dobrou životnost v chladných podmínkách. 3838 je těžší varianta složeného jádra. Obě zadní Pneumatiky jsou v ATR05. Pro přední stranu bude sloučenina 717 odpočívat a 345 bude povolána do akce na Motegi, Sepang a Phillip Island. Tyto tři různá místa pomohou Dunlopu s významnými rozvojovými údaji užitečnými pro sezónu 2013 pokud jezdci pojedou se směsí, která byla vyvinuta v FIM Endurance World Championship a osvědčila se pro studené i teplé podmínky v Japonsku, tak i v Evropě. 345 bude spárována s někdejším partnerem 717, 302.

moto-pneumatiky-15moto-pneu-16moto-pneu-17

Dunlop Moto2 Operations Manager, Clinton Howe:

"Motegi je trať stop-start, pomalé zatáčky s žádnou skutečně vysokou rychlostí, takže bude potřebovat dobrou rovnováhu s mechanickou přilnavostí a dobrou stabilitu. Stabilita z pneumatik je důležitá, protože jezdci buď stojí na brzdách nebo jsou v akceleraci, takže nechtějí pneumatiku s množstvím pohybu. "Pokud jde o povrch dráhy, může Motegi být hrubá, ale kvůli pomalé povaze nedá přiliš mboho zabrat pneumatikám. Tam jsou větší výzvou teploty, protože ty mohou sahat od chladného rána do horkých, vlhkých odpoledních hodin, nicméně jsme již dříve zjistili, že pro oblast traťě jsou typické teploty kolem 30-35 ˚ C, která jsou dobrým místem pro výkonnosti pneumatiky. "Pokud prší, je to jedna z nejtěžších skladeb pro přední mokré pneumatiky, vzhledem k brzdění, zahřívání. Vidíme změnu tvaru v centru předních mokrých pneumatik, nicméně strany jsou perfektní. Centra téměř přehřáté, takže suchá trať je nejhorší scénář. "Je pro nás vzrušující přinášet mírně měkčí 345 malých a středních firem na převzetí od 717 pro příští tři závody. Jak jsme viděli vývoj v mistrovství Moto2, obvyklé rozdělení 50/50 mezi dvěma předními látkami v prvních dvou letech stal se jedním z 70/30 ve prospěch 302. "Moto2 stroje D nejsou tak těžké na předních pneumatikách, jak tomu kdysi bylo a nyní vidíme sami sebe v pozici, kdy můžeme nabídnout mírně měkčí 345 jako náhradu 717. Chcete-li zpět některé pocity z hrany, které jezdci ztratili s přední 717 doufejme, že jim dodáme důvěru závodit s tvrdší možností na více závodech. "

moto-pneu-18moto-pneu19moto-pneumatiky-20

Moto2 rozdělení pneumatik:

Motegi

  • Přední Moto2 pneumatiky na jezdce 120/75R17 Moto2: 4 x 302, 4 x 345
  • Zadní Moto2 pneumatiky na jezdce 195/75R17 Moto2: 5 x 3838 (ATR05), 4 x 4886 (ATR05)

Mokré Moto2 Pneumatiky na jezdce

  • 3 x přední 125/80R17 KR191 414 (přiděleny 4 pneumatiky, pokud jsou všechny tréninky mokré).
  • 3 x Zadní 190/55R17 KR393 414 (přiděleny 4 pneumatiky, pokud jsou všechny tréninky mokré).

Moto3 rozdělení pneumatik: Motegi Přední Moto3 pneumatiky na jezdce 95/75R17 Moto3: 5 x střední, 3 x hard Zadní Moto3 skvrny na jezdce 115/70R17 Moto3: 6 x Střední, 3 x Soft Mokré Moto3 pneumatiky na jezdce 3 x 95/70R17 KR189 WB (přiděleny 4 pneumatiky, pokud jsou všechny postupy mokré). 3 x 115/70R17 KR389 WB (přiděleny 4 pneumatiky, pokud jsou všechny postupy mokré).

Moto3 rozsah pneumatik tuto sezónu jsou tři různé směsi pro Moto3 - tvrdé, střední a měkké. Kombinace dvou předních a dvou zadních sloučenin budou přiděleny pro každou událost.

Dunlop 2012 Moto2 rozsah pneumatik Pro rok 2012, je Dunlop nastavena na udržení dvou předních sloučenin pneumatik a u zadní snížení z loňských sedmi na pět. Dunlop výchozí 2012 Moto2 pneumatika se bude skládat ze dvou různých suchých předních sloučenin a pěti různých suchých zadních sloučenin. Přední profil byl změněn z Jerez a měl by znamenat více vstřícnosti a přístupnosti. Pro zadní pneumatiky bude vidět pět sloučenin převážně v ATR05 konstrukci, která byla propracovaný v minulé sezóně. K dispozici je také nová stavba ATR10 ATR1. Dual Compound W919 konstrukce pneumatiky se rýsují jako číslo obvodu také. Přední Pneumatiky: Dvě hlavní sloučeniny za sezónu, s novým profilem zavedené v Jerezu - o něco menší pneumatiky, což znamená rychlejší manipulaci a přesnější pocit pro jezdce. Sloučeniny: 717, 302, 345 Zadní Pneumatiky: Pět sloučenin, převážně v ATR05 konstrukci. ATR03 se používá pro Sachsenringu a Phillip Island. Nový ATR10 debutoval v Kataru a následném použítí. ATR14 debutoval na Sachsenringu. W919 Dual Compound uvidíme na některých tratích. Sloučeniny: 3757, 3854, 4886, 3855, 3838

Konstrukce: ATR05, ATR03, ATR10, W919, ATR14

SloučeninaPřední / ZadníAspektDetailDoporučuje pro následující GP
3757ZadníMěkkýZpočátku představil pneumatiky pro vysokou teplotou na konci roku 2010. Vzhledem k tomu, že se ukázaly jako odolnější v chladnějších podmínkách na méně agresivním plochém obvodu.Jerez.Le Mans, Misano, Sepang
3854ZadníMěkkýVarianta složená z měkčího jádra. Velmi konzistentní výkon použitelný v mnoha okruzích jako měkká nebo tvrdá možnost, v závislosti na tíze obvodu.Jerez, Le Mans, Sepang, Estoril, Assen, Misano
4886ZadníStředníPředstaven v pozdní sezóně 2011 s dobrými výsledky. Má schopnost dát jezdci dobrou výchozí přilnavost Dobrá životnost v chladných podmínkách.Sepang, Estoril, Brno, Valencia, Jerez
3855ZadníStředníNová sloučenina TRIDE Moto2, je testována a používána v závodě ERZ Kataru. Dva stupně měkčí než některá jiná předchozí varianta Moto2 použita v posledním Kataru GP.Katar, Silverstone, Assen, Aragon, Mugello, Misano
3838ZadníTvrdýTěžší varianta sloučeniny jádra. Vysoká odolnost proti opotřebení s dobrou konzistenci přes vzdálenost.Qatar Indianapolis, Aragon, Mugello, Motegi, Silverstone, Barcelona

Poznej své sloučeniny

Dunlop 2012 Pneumatiky Moto2 zadní lze rozdělit do pěti skupin pneumatik složení jak jsou uvedeny níže. SKUPINA Baseline 3757 3854 (k dispozici na Le Mans Sepangu bude upřesněno) [NB - původně plánované na Jerez] rozdělení pneumatik pro nízké opotřebení tratě s konzistentními podmínkami na trati. 3757 - Zpočátku představily pneumatiky pro vysokou teplotou na konci roku 2010. Osvědčily se v chladnějších podmínkách pro méně agresivní plochý obvod, takže se začali častěji vyrábět. 3854 - měkčí složení jádra. Velmi konzistentní výkon použitelný na mnoha okruzích. V závislosti na obvodu závažnosti, mohou byt použity jako měkčí nebo tvrdší. Jako odměnu za dobré známky, mohlo by být puštěny do hry v Sepangu. SKUPINA B obhájce oděru 3854 4886 (k dispozici na Estoril, Assen případně Misanu) rozdělení pneumatik, kde je potřeba vysoká odolnost. Pozn. oděr je ovlivněn povětrnostními podmínkami - ty je obtížné přesně předpovědět. Jen podle meteorologů. 3854 - Jak již bylo zmíněno na skupiny A. Lépe se hodí k použití v teplejších podmínkách na těchto tratích. 4886 - představen v pozdní sezóně 2011 s dobrými výsledky. Má schopnost dát jezdci dobrou výchozí přilnavost s dobrou životností v chladných podmínkách. Pokud bude fungovat dobře v Estorilu projde dalším hodnocením v Assenu možná Misanu.


3855 3838 (k dispozici v Kataru, Silverstone, Indianapolis, Aragon Mugellu) Pneumatiky přiděleny pro vysoké opotřebení, skladba ovlivněna typicky podle místních klimatických podmínek (např. vysoké teploty). 3855 - Nová sloučenina je TRIDE Moto2. Testováno a používáno v FIM Endurance World Championship v Kataru. Dva stupně měkčí než některá jiná předchozí možnost Moto2, které použili v minulém Kataru GP. Tato sloučenina je podle vyhodnocení pro použití v budoucích závodech. 3838 -. těžší varianta složeného jádra. Vysoká odolnost proti opotřebení s dobrou konzistenci přes vzdálenost Toto je doporučeno "hlavní" pneumatikou pro závod Katar. SKUPINA D kontrola zaměření - použitý v Motegi 4886 3838 (k dispozici v Motegi) Pneumatiky přiděleny pro obvody, které vyžadují vysokou stabilitu s mechanickou kontrolou. 4886 - Jak je vidět na skupině B. Vysokou teplotu dobře kompenzuje v chlazení pneumatik. Má dobrou mechanickou přilnavost v pomalých zatáčkách. 3838 -. těžší varianta složení jádra dáva jezdci na těchto obvodech důvěru přidat rychle plyn. SKUPINA E Slevy W919 3838 Nebo 4886 (k dispozici v Barceloně, Sachsenringu, Brnu, Phillip Islandu a Valencii) okruhy, které vyžadují nižší provozní teploty pneumatik, se zaměřením na rychlé obraty (vlevo nebo vpravo) a přidat vysokou odolnost oděru. W919 Asymetrický Dual Compound pneumatika obsahuje dvě základní sloučeniny. Obě sloučeniny mají dobrou tepelnou stabilitu, aniž by byla příliš horká nebo příliš studená během jízdy. Lze použít tak, aby vyhovovaly obvodu. 3838 -. těžší varianta složení jádra jak již bylo zmíněno ve skupinu D. Dáva jezdci na těchto obvodech důvěru otevřít plyn brzy. Pak dodává, odolnost vůči oděru opotřebení. 4886 - Jak je vidět na skupinách B a D ( tajný asi stejně žako obchází). Jeho vlastnosti pomáhají na okruzích jako je Brně či Valencii.

Stavební set moto pneu:

  • ATR10 - Lepší pro vyšší provozní teplotu při chladnější venkovní teplotě.
  • ATR05 - všestranně dobrý v závislosti na trati, teplotách a použití sloučenin.
  • ATR03 - ATR03 má silný vztah k dvojí směsi pneumatiky. Na jedné stráně pneumatika je určena k omezení zahřívání zatímco na druhé stráně drží teplo.
  • W919 - kód dual sloučeniny pro obě z našich základních sloučenin (3854/3838) na jedné pneumatice Chcete-li nejlepší z obou světů dalo by se říci …
  • ATR14 - Asymetrická konstrukce si zachovává jednu z hlavních sloučenin jako integrální součást konstrukce. Je stejná jako ATR03 v teplotě, ale se stejnou sloučeninou na obou stranách.
TOPlist